Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Skuteczny Telemarketing
Szkolenie ze Skutecznego Telemarketingu dedykowane jest dla pracowników Call Center, telemarketerów, pracowników działów obsługi klienta i działu sprzedaży oraz handlowców. Szkolenie prowadzone jest na różnych poziomach. Naszym celem będzie podniesienie poziomu Państwa wiedzy w zakresie sprzedażowym co z pewnością przyczyni się do wzrostu sprzedaży oraz poprawę jakości obsługi klienta. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu efektywnych technik prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem, a także poznają standardy i procedury telefonicznej obsługi Klienta.   Dzięki naszemu szkoleniu uczestnicy poznają:
  • zasady inicjowania profesjonalnego kontaktu z klientami,
  • sposoby rozpoznawania potrzeb i preferencji klientów,
  • różną psychologię klienta,
  • sposoby formułowania oferty w oczekiwany przez klientów sposób,
  • umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności,
  • przyczyn leżących u podłoża trudnych zachowań u „trudnych klientów"oraz identyfikowanie i sposoby na „trudnych klientów".
  Metody pracy:
  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study.
  Czas trwania:
  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe
  Warunki przyjęcia na kurs:
  • ukończone 18 lat
  Miejsce i termin szkolenia:
  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.
Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy. Przykładowy program szkolenia:
  • Poznanie zasad inicjowania profesjonalnego kontaktu z klientami, otwarcie rozmowy z klientem,
  • Analiza potrzeb, poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i preferencji klientów ,
  • Zapoznanie uczestników z psychologią klienta i ich typologią,
  • Prezentacja produktu oraz neutralizowanie obiekcji,
  • Identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami",
  • Z nami warto- korzyści z wyboru Państwa firmy. Przygotowanie argumentów sprzedażowych – bank korzyści,
  • Symulacje umawiania spotkań przez telefon.
  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.   Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń: Magda Chojnicka Tel: 728 339 309 e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl   Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu ul. Wieniawskiego 5/9 Poznań 61-712   e-mail: biuro@odksimp.pl Tel: 618538037 pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00      
Copyright by ODKSIMP