Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Skuteczny Telemarketing

Szkolenie ze Skutecznego Telemarketingu dedykowane jest dla pracowników Call Center, telemarketerów, pracowników działów obsługi klienta i działu sprzedaży oraz handlowców.

Szkolenie prowadzone jest na różnych poziomach. Naszym celem będzie podniesienie poziomu Państwa wiedzy w zakresie sprzedażowym co z pewnością przyczyni się do wzrostu sprzedaży oraz poprawę jakości obsługi klienta. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu efektywnych technik prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem, a także poznają standardy i procedury telefonicznej obsługi Klienta.

 

Dzięki naszemu szkoleniu uczestnicy poznają:

  • zasady inicjowania profesjonalnego kontaktu z klientami,
  • sposoby rozpoznawania potrzeb i preferencji klientów,
  • różną psychologię klienta,
  • sposoby formułowania oferty w oczekiwany przez klientów sposób,
  • umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności,
  • przyczyn leżących u podłoża trudnych zachowań u „trudnych klientów”oraz identyfikowanie i sposoby na „trudnych klientów”.

 

Metody pracy:

  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study.

 

Czas trwania:

  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe

 

Warunki przyjęcia na kurs:

  • ukończone 18 lat

 

Miejsce i termin szkolenia:

  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.

Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.

Przykładowy program szkolenia:

  • Poznanie zasad inicjowania profesjonalnego kontaktu z klientami, otwarcie rozmowy z klientem,
  • Analiza potrzeb, poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i preferencji klientów ,
  • Zapoznanie uczestników z psychologią klienta i ich typologią,
  • Prezentacja produktu oraz neutralizowanie obiekcji,
  • Identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”,
  • Z nami warto- korzyści z wyboru Państwa firmy. Przygotowanie argumentów sprzedażowych – bank korzyści,
  • Symulacje umawiania spotkań przez telefon.
  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.

 

Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń:

Magda Chojnicka

Tel: 728 339 309

e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl

 

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu

ul. Wieniawskiego 5/9

Poznań 61-712

 

e-mail: biuro@odksimp.pl

Tel: 618538037

pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00

 

 

 

Copyright by ODKSIMP