Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Negocjacje Biznesowe

Szkolenie  pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się ze strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie.

 

Cele szkolenia:
• rozwój umiejętności negocjacyjnych
• poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych
• nauka strategii, taktyk i technik negocjacyjnych
• nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów
• poznanie styli i orientacji negocjacyjnych
• nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metod wywierania wpływu
• nauka wykrywania manipulacji oraz zapobiegania im
• nauka radzenia sobie z trudnym partnerem

 

Metody pracy:

  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study.

 

Czas trwania:

  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe

 

Warunki przyjęcia na kurs:

  • ukończone 18 lat

 

Miejsce i termin szkolenia:

  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.

Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.

 

Przykładowy program szkolenia:

 

1. Uporządkowanie wiedzy na temat  negocjacji
– Przygotowanie do negocjacji
– Określenie celu głównego i celów pośrednich
– Określanie kryteriów brzegowych
– Przewidywanie możliwych wariantów końcowych
2. Między kooperacją a konfliktem czyli pomost negocjacyjny

– Kiedy negocjujemy, a kiedy dyskutujemy
– Rola kooperacji i konfliktu
– Co pomaga, a co przeszkadza negocjować
– Kto jest kim, czyli z kim naprawdę negocjujemy – negocjacje w zespołach

 

 

 

3. Techniki, taktyki i triki negocjacyjne
– Czym są techniki, czym taktyki, a czym triki negocjacyjne
– Na czym polega rola taktyk i ich rodzaje
– Jak stosować taktyki a unikać błędów w ich stosowaniu
– Jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami

 

 

4. Empatia w negocjacjach czyli sprawne „czytanie” i wyczuwanie zachowań i intencji drugiej strony
– Najważniejsze zasady ułatwiające obserwacje drugiej strony (na co zwracać uwagę, jakie szczegóły zachowania powinny być brane pod uwagę)

 

 

8. Odczytywanie informacji wynikających ze sposobu mówienia i zachowania drugiej osoby

  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.

 

Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń:

Magda Chojnicka

Tel: 728 339 309

e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl

 

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu

ul. Wieniawskiego 5/9

Poznań 61-712

 

e-mail: biuro@odksimp.pl

Tel: 618538037

pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00

Copyright by ODKSIMP