Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Negocjacje Biznesowe
Szkolenie  pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się ze strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie.   Cele szkolenia: • rozwój umiejętności negocjacyjnych • poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych • nauka strategii, taktyk i technik negocjacyjnych • nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów • poznanie styli i orientacji negocjacyjnych • nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metod wywierania wpływu • nauka wykrywania manipulacji oraz zapobiegania im • nauka radzenia sobie z trudnym partnerem   Metody pracy:
  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study.
  Czas trwania:
  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe
  Warunki przyjęcia na kurs:
  • ukończone 18 lat
  Miejsce i termin szkolenia:
  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.
Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.   Przykładowy program szkolenia:   1. Uporządkowanie wiedzy na temat  negocjacji - Przygotowanie do negocjacji - Określenie celu głównego i celów pośrednich - Określanie kryteriów brzegowych - Przewidywanie możliwych wariantów końcowych 2. Między kooperacją a konfliktem czyli pomost negocjacyjny - Kiedy negocjujemy, a kiedy dyskutujemy - Rola kooperacji i konfliktu - Co pomaga, a co przeszkadza negocjować - Kto jest kim, czyli z kim naprawdę negocjujemy – negocjacje w zespołach       3. Techniki, taktyki i triki negocjacyjne - Czym są techniki, czym taktyki, a czym triki negocjacyjne - Na czym polega rola taktyk i ich rodzaje - Jak stosować taktyki a unikać błędów w ich stosowaniu - Jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami     4. Empatia w negocjacjach czyli sprawne „czytanie" i wyczuwanie zachowań i intencji drugiej strony - Najważniejsze zasady ułatwiające obserwacje drugiej strony (na co zwracać uwagę, jakie szczegóły zachowania powinny być brane pod uwagę)     8. Odczytywanie informacji wynikających ze sposobu mówienia i zachowania drugiej osoby
  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.   Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń: Magda Chojnicka Tel: 728 339 309 e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl   Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu ul. Wieniawskiego 5/9 Poznań 61-712   e-mail: biuro@odksimp.pl Tel: 618538037 pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00
Copyright by ODKSIMP