Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Komunikacja Interpersonalna

Podczas szkolenia uczestnicy poznają konstruktywne sposoby komunikowania się w organizacji, zdobędą wiedzę na temat kształtowania postaw asertywnych oraz skutecznego delegowania zadań. Nauczą się jak dbać o poprawny obieg informacji w swoim zespole i pomiędzy zespołami w firmie. Ponadto rozwiną świadomości swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju w zakresie preferowanego stylu kierowania.

 

Metody pracy:

  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study oraz symulacje sytuacji z klientem

 

Czas trwania:

  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe

 

Warunki przyjęcia na kurs:

  • ukończone 18 lat

 

Miejsce i termin szkolenia:

  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.

Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.

 

Przykładowy program szkolenia:

 

1. Komunikacja niewerbalna – jak „czytać” mowę ciała
– Ubiór, kolory, dodatki jako element komunikacji niewerbalnej
– Proksemika, czyli zajmowanie miejsc przy stole
– Zasady interpretacji komunikacji niewerbalnej
– Powitanie i rozmowa
– Język dłoni i rąk
– Gesty wokół twarzy
2. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych rozmówcy
– Komunikacja jawna i ukryta
– Kontakt wzrokowy
– Znaczenie poszczególnych zespołów gestów
3. Rola asertywności w efektywnej komunikacji
– Czym jest asertywność
– Zachowania nieasertywne i ich następstwa
– Diagnoza własnej asertywności
– Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikacja JA
– Asertywne reagowanie na krytykę
– Asertywna konfrontacja przekonań
4. Asertywne odmawianie i wyznaczanie granic
– Jak odmawiać współpracownikom
– Jak powiedzieć „NIE” przełożonemu
– Jak odmówić nie mówiąc „NIE”
– Jak sprawić, by nie prosili o przysługi – brak konieczności odmowy
5. Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania

  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.

 

Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń:

Magda Chojnicka

Tel: 728 339 309

e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl

 

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu

ul. Wieniawskiego 5/9

Poznań 61-712

 

e-mail: biuro@odksimp.pl

Tel: 618538037

pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00

Copyright by ODKSIMP