Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Komunikacja Interpersonalna
Podczas szkolenia uczestnicy poznają konstruktywne sposoby komunikowania się w organizacji, zdobędą wiedzę na temat kształtowania postaw asertywnych oraz skutecznego delegowania zadań. Nauczą się jak dbać o poprawny obieg informacji w swoim zespole i pomiędzy zespołami w firmie. Ponadto rozwiną świadomości swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju w zakresie preferowanego stylu kierowania.   Metody pracy:
  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study oraz symulacje sytuacji z klientem
  Czas trwania:
  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe
  Warunki przyjęcia na kurs:
  • ukończone 18 lat
  Miejsce i termin szkolenia:
  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.
Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.   Przykładowy program szkolenia:   1. Komunikacja niewerbalna - jak „czytać" mowę ciała - Ubiór, kolory, dodatki jako element komunikacji niewerbalnej - Proksemika, czyli zajmowanie miejsc przy stole - Zasady interpretacji komunikacji niewerbalnej - Powitanie i rozmowa - Język dłoni i rąk - Gesty wokół twarzy 2. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych rozmówcy - Komunikacja jawna i ukryta - Kontakt wzrokowy - Znaczenie poszczególnych zespołów gestów 3. Rola asertywności w efektywnej komunikacji - Czym jest asertywność - Zachowania nieasertywne i ich następstwa - Diagnoza własnej asertywności - Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikacja JA - Asertywne reagowanie na krytykę - Asertywna konfrontacja przekonań 4. Asertywne odmawianie i wyznaczanie granic - Jak odmawiać współpracownikom - Jak powiedzieć „NIE" przełożonemu - Jak odmówić nie mówiąc „NIE" - Jak sprawić, by nie prosili o przysługi – brak konieczności odmowy 5. Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania
  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.   Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń: Magda Chojnicka Tel: 728 339 309 e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl   Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu ul. Wieniawskiego 5/9 Poznań 61-712   e-mail: biuro@odksimp.pl Tel: 618538037 pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00
Copyright by ODKSIMP