Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Język Perswazji w obsłudze klienta

Zapraszamy na szkolenie doskonalące komunikacyjne i psychologiczne kompetencje pracowników w zakresie efektywnego bezpośredniego kontaktu z klientem.

 

Szkolenie skierowane jest do osób, które w codziennej pracy bezpośrednio kontaktują się z klientami.

 

Jeśli chcesz poznać :
• reguły wywierania wpływu społecznego
• perswazyjnych konstrukcji językowych
• mocy oddziaływania poszczególnych słów
• wzorców językowych dla poszczególnych typów klienta
to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

 

Metody pracy:

  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study.

 

Czas trwania:

  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe

 

Warunki przyjęcia na kurs:

  • ukończone 18 lat

 

Miejsce i termin szkolenia:

  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.

Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.

 

Przykładowy program szkolenia:

  • Wizerunek sprzedawcy-profesjonalisty czyli kto jest efektywny w kontakcie z klientem
  • Zasady i techniki budowania prawidłowego kontaktu z klientem
  • Psychologia klienta- mechanizmy warunkujące zachowania klienta  czyli jak skutecznie motywować do zakupu
  • Skuteczne metody udzielania informacji klientowi, prezentacji towaru i motywowania do jego zakupu
  • Sytuacje trudne w obsłudze klienta – asertywne metody radzenia sobie przez pracownika

 

 

  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia ,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • gwarantujmy nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.

 

Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń:

Magda Chojnicka

Tel: 728 339 309

e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl

 

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu

ul. Wieniawskiego 5/9

Poznań 61-712

 

e-mail: biuro@odksimp.pl

Tel: 618538037

pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00

 

Copyright by ODKSIMP