Telefon
telefon: 61 853 80 37
E-mail
facebook google + goldenline
Język Perswazji w obsłudze klienta
Zapraszamy na szkolenie doskonalące komunikacyjne i psychologiczne kompetencje pracowników w zakresie efektywnego bezpośredniego kontaktu z klientem.   Szkolenie skierowane jest do osób, które w codziennej pracy bezpośrednio kontaktują się z klientami.   Jeśli chcesz poznać : • reguły wywierania wpływu społecznego • perswazyjnych konstrukcji językowych • mocy oddziaływania poszczególnych słów • wzorców językowych dla poszczególnych typów klienta to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.   Metody pracy:
  • podczas szkolenia pracujemy praktycznie. Proponujemy Państwu szkolenie obejmujące oprócz przygotowania teoretycznego, elementy ćwiczeniowe i case study.
  Czas trwania:
  • do uzgodnienia z klientem, proponujemy szkolenia 1 lub 2 dniowe
  Warunki przyjęcia na kurs:
  • ukończone 18 lat
  Miejsce i termin szkolenia:
  • kurs organizujemy w naszym Ośrodku szkoleniowym w Poznaniu, w siedzibie klienta lub w dogodnym dla klienta miejscu. Termin szkolenia uzgadniamy dogodny dla klienta.
Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.   Przykładowy program szkolenia:
  • Wizerunek sprzedawcy-profesjonalisty czyli kto jest efektywny w kontakcie z klientem
  • Zasady i techniki budowania prawidłowego kontaktu z klientem
  • Psychologia klienta- mechanizmy warunkujące zachowania klienta  czyli jak skutecznie motywować do zakupu
  • Skuteczne metody udzielania informacji klientowi, prezentacji towaru i motywowania do jego zakupu
  • Sytuacje trudne w obsłudze klienta – asertywne metody radzenia sobie przez pracownika
   
  • przygotowanie w oparciu o pełną analizę potrzeb klienta programu szkolenia, który dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy,
  • dojazd wykładowcy w miejsce szkolenia ,
  • kompleksową organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • gwarantujmy nowoczesne metody prowadzenia zajęć,
  • Raport Podsumowujący Szkolenie, który przygotowują nasi trenerzy. Oprócz oceny efektywności szkolenia, znajdą Państwo w nim cenne informacje na temat grupy- jej mocnych stron oraz tych, które należy poprawić,
  • proponujemy również spotkanie podsumowujące ze zleceniodawcą w celu omówienia mocnych stron uczestników szkolenia, obszarów do rozwoju i ewentualnych rekomendacji do dalszych działań szkoleniowych
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.   Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń: Magda Chojnicka Tel: 728 339 309 e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl   Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu ul. Wieniawskiego 5/9 Poznań 61-712   e-mail: biuro@odksimp.pl Tel: 618538037 pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00  
Copyright by ODKSIMP