Zapraszamy na szkolenie doskonalące komunikacyjne i psychologiczne kompetencje pracowników w zakresie efektywnego bezpośredniego kontaktu z klientem.
Szkolenie skierowane jest do osób, które w codziennej pracy bezpośrednio kontaktują się z klientami.
Jeśli chcesz poznać :
• reguły wywierania wpływu społecznego
• perswazyjnych konstrukcji językowych
• mocy oddziaływania poszczególnych słów
• wzorców językowych dla poszczególnych typów klienta
to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Metody pracy:
Czas trwania:
Warunki przyjęcia na kurs:
Miejsce i termin szkolenia:
Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.
Przykładowy program szkolenia:
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą i do skorzystania z naszych usług. Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty. Koszt szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem.
Osoba do kontaktu w sprawie szkoleń:
Magda Chojnicka
Tel: 728 339 309
e-mail: magda.chojnicka@odksimp.pl
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 5/9
Poznań 61-712
e-mail: biuro@odksimp.pl
Tel: 618538037
pracujemy do poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00